SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3218
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

بهترین برند های لامپ ایرانی

آیا می دانید بهترین برند های لامپ ایرانی کدام است؟ با مزایا و مشخصات این لامپ ها آشنایی دارید؟ صنعت روشنایی مهمترین صنعتی است که تحول بزرگی در زندگی انسان ایجاد کرد. این صنعت خود به عنوان اصلی ترین صنعتی است که دیگر صنایع به آن وابستگی دارد. لامپ ها مهمترین محصولاتی هستند که در این صنعت مورد استفاده قرار می‌ گیرند و قطعاً داشتن کیفیت لازم برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه شما را با بهترین برندهای لامپ ایرانی آشنا می کنیم.

بهترین برندهای لامپ ایرانی

لامپ ها یکی از بهترین محصولات روشنایی هستند که سال هاست وارد زندگی انسان شده اند‌ در واقع این محصول در تمامی صنایع به منظور ایجاد روشنایی استفاده هایی دارد. تنوع لامپ در بازار زیاد است اما یکی از پارامترهایی که دارای تنوع بسیار زیادی می باشد برند لامپ می باشد. هم اکنون برند های بسیاری در بازار وجود دارند که معمولا مشتریان به دنبال بهترین برندهای لامپ ایرانی خواهند بود. اما شما به عنوان کسی که قصد خرید عمده لامپ یا خرید خرد را دارید، آیا می دانید برندهای معتبر ایرانی کدام هستند؟ چنانچه در رابطه با انواع برندهای مناسب ایرانی شناخت کافی داشته باشید به هنگام خرید با سطح اطلاعات بهتر و کامل تر می توانید بهترین لامپ را خریداری کنید. توجه داشته باشید که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه هر یک از این برند های معتبر را با کمترین قیمت بخرید؛ اما به شرط اینکه به تمامی فاکتورهای مهم خرید توجه داشته باشید.

لامپ نمانور اولین و بهترین برند پرفروش بازار است که تولید کننده انواع لامپ و چراغ ال ای دی در کشور به شمار می رود. این شرکت سالهاست که در زمینه روشنایی فعالیت می کند و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده ها در کشور است. این شرکت انواع چراغ های ضد آب، پروژکتور، لامپ پنل های ال ای دی و غیره را با کیفیت فوق العاده عالی طراحی و روانه بازار می ‌کند. سطح کیفیت عالی و قیمت محصولات این مجموعه باعث افزایش سطح فروش و در نتیجه اعتبار آن شده است. با توجه به تغییر و تحولات بسیار زیادی که در صنعت تکنولوژی رخ می دهد این صنعت نیز روز به روز با گام ‌های موثرتری پیشرفت می کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و اکنون با تلاش مستمر توانسته به عنوان یکی از پیشتازها شناخته شود. شما می توانید انواع محصولات این شرکت را از نمایندگی های معتبر آن خریداری کنید.

برندهای معتبر انواع لامپ ایرانی

• لامپ های بسیار با کیفیت با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. اگر به دنبال بهترین برند های لامپ ایرانی هستید می توان به برند افراتاب اشاره نمود. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز نمود اما با سال ها تجربه و تلاش هم اکنون به عنوان یکی از پیشگامان صنعت روشنایی شناخته می شود. شرکت افراتاب با رعایت استانداردهای روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین محصولات روشنایی را متناسب با نوع نیاز مشتریان طراحی و تولید می کند. لامپ های محبوب این مجموعه در ظرفیت، توان، کیفیت و ساختار مختلفی هستند. تنوع تولیدات شرکت افراتاب به گونه ای است که شما حق انتخاب بیشتری دارید. تمامی لامپ های این مجموعه مناسب استفاده برای مصارف مسکونی، اداری، تجاری و غیره هستند اما در صورتی که شما هر یکی از لامپ ها را مناسب با نوع نیاز خود استفاده کنید. تمام محصولات روشنایی این مجموعه انرژی کمی را مصرف اما در عوض عملکرد خوب و طول عمر بالایی دارند‌.

• شرکت دلتا دیگر تولید کننده برتر انواع محصولات روشنایی در کشور است. این برند معتبر بیش از دو دهه است که در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف و ال ای دی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون نیز با تلاش بیشتر در راستای ارتقاء سطح کیفی فعالیت دارد. اغلب محصولات این مجموعه شامل انواع لامپ های ال ای دی، آلیاژی، رشته ای، مهتابی و غیره است که همگی دارای کیفیت بالایی هستند. مهمترین مزیت خرید برند دلتا داشتن ۱۲ ماه ضمانت برای تمامی محصولات روشنایی این مجموعه است. جدا از کیفیت بالا قیمت محصولات دلتا مقرون به صرفه هستند و همین مزیت باعث شده تا مشتریان زیادی ترغیب به خرید لامپ های دلتا شوند. برای دسترسی به لامپ های اصل برند دلتا بهتر است از مراکز فروش معتبر اقدام به خرید کنید.

دو برند معتبر و پرآوازه لامپ های تولید ایران

• اگر به دنبال بهترین برند های لامپ ایرانی هستید در میان تمامی برندهای خوشنام می توان به بروکس اشاره کرد. این شرکت بهترین انواع لامپ های کم مصرف را با نوری سالم و بهینه، کیفیت عالی و طول عمر بالا تولید می کند. لامپ های این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه خطری برای انسان ندارد و حتی محیط زیست را نیز به خطر نمی ‌اندازند. شرکت بروکس هم اکنون به عنوان بهترین مراکز تولید انواع محصولات روشنایی در میان تمامی شرکت‌ های اروپایی و آسیایی به شمار می رود. این مجموعه از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای طراحی و تولید محصولات روشنایی خود استفاده می ‌کند و از طرفی به کارگیری دستگاه های پیشرفته خط تولید و مواد اولیه درجه یک مهمترین پارامترهای تاثیرگذار روی افزایش سطح کیفیت محصولات این مجموعه می باشد.

• برند پارس شهاب یکی دیگر از انواع برندهای محصولات روشنایی در بازار است. پارس شهاب سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید انواع محصولات روشنایی دارد. این مجموعه نزدیک به نیم قرن است که در این زمینه فعالیت دارد و با به کارگیری استانداردهای روز دنیا بهترین ها را روانه بازار می کند. پارس شهاب از بهترین تجهیزات و ماشین آلات برای تولید انواع محصولات روشنایی و همچنین به کارگیری مواد اولیه استفاده می ‌کند و کادر تولید با تجربه و خبره و بکارگیری علم روز نیز از دیگر مؤلفه های تاثیرگذار روی کیفیت محصولات این مجموعه هستند. برخی از تولیدات شرکت پارس شهاب نظیر انواع لامپ های سفینه ای، چراغ های سقفی، لامپ های رشته ای، انواع پنل های ال ای دی، لامپ فلورسنت و محصولات هوشمند و غیره می باشند. این مجموعه همچنان نیز در تلاش است تا بهترین ها را با کیفیت عالی تری نسبت به تولیدات نسل قدیمی روانه بازار کند. پارس شهاب هم اکنون به عنوان یکی از بهترین برندهای لامپ ایرانی شناخته می شود.

نتیجه

لامپ را می توان یکی از محصولات ایده آل و ضروری در زندگی انسان بر شمرد. لامپ ها جزو مهمترین تجهیزات صنعت روشنایی هستند که برای ایجاد نور طبیعی از آن ها استفاده می کنند. این محصول متناسب با مراکز مختلفی که استفاده می شود در انواع مدل ها و طرح های مختلفی با ساختار های گوناگون طراحی و به تولید می ‌رسد. شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع لامپ فعالیت می کنند که هر یک از آن ها لامپ های متنوع را با برندهای مختلف روانه بازار خواهند کرد. مشتریان برای دسترسی به با کیفیت ترین لامپ ها به دنبال خرید بهترین برندهای لامپ ایرانی هستند. اگر هدف شما خرید یک لامپ با کیفیت و قیمت مناسب است، فروشگاه لوازم برق برقیجات می تواند نیاز شما را در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسبی تامین کند.

بازدید: 247





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.