SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3231
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، شریک جوان شماست

در عصر امروز، اینترنت میان انسان‌ها جا خوش کرده و قرار نیست به‌زودی از بین برود. بسیاری از افراد از اینترنت تنها برای گذراندن اوقات خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و فقط آن دسته از افراد که توانسته‌اند معنای اینترنت را به‌خوبی درک کنند، توانسته‌اند کسب‌وکاری اینترنتی راه‌اندازی کنند.

برپاکردن یک شغل اینترنتی یا گسترش شغل از این طریق به‌آسانی نبوده و نیازمند برخی مؤلفه‌ها است که باید رعایت شوند. آژانس دیجیتال نبض مارکتینگ اینجا است که به شما در این مسیر کمک کند.

معمولاً اشخاص حتی برای یافتن راهکاری برای رفع جوش صورت خود یا در اینترنت جست‌وجو می‌کنند.. وقتی شما بتوانید در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام جایگاه ویژه‌ای کسب کنید، می‌توانید راهکارهای مفیدی داده یا محصول خود را از این طریق به فروش برسانید. ما اینجا هستیم که شما را در این جهت قرار داده و به پیشرفتتان کمک کنیم.

با ارسال کلیدواژه های خود به نبض مارکتینگ، مشاوره رایگان بگیرید.

اینترنت مکانی برای فروش هر چیزی شده است؛ شما حتی با داشتن زمینی برای کشت می‌توانید محصولاتی که از این شیوه به دست آورده‌اید را در اینترنت بفروشید. برای این کار کافی است، کلیدواژه‌های مهمی را بیابید که رقابت بر سر آن زیاد بوده و نیاز مشتری را رفع می‌کند. پس از یافتن کلمات کلیدی متناسب با کار خود، دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید؛ وقتی کلمات را به ما سپردید، ما با ترفندهای مختص به سئو آن را بهینه‌سازی کرده و محتوایی قدرتمند تحویلتان می‌دهیم.

لازم به ذکر است وقتی قصد دارید در مورد شغل خود کلیدواژه‌ای پرتوان بسازید، باید دقت کنید که آن کلمه کلیدی حداقل متشکل از چندین کلمه باشد تا بتواند نیاز مخاطب را برآورده کند. وقتی از کلمات کلیدی تک مانند سگ، باند، کتاب و... استفاده کنید، وقتی کاربر آن را سرچ می‌کند، تنها تصویری از آن‌ها برای او نمایش داده می‌شود و معمولاً سایتی با مضمون فروش آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود.

نکته مهمی هم که باید در این فرایند به آن توجه کنید این است که از کلماتی که دارای 2 یا چندین معنی هستند، بهتر است دوری کنید؛ می‌توان از شیر، ساعت و... به‌عنوان این کلمات نام برد. وقتی شما قصد دارید شیر آب اهرمی را از این طریق به فروش برسانید، کاربر با سرچ کردن کلمه شیر با سه نوع شیر، یعنی شیر آب، شیر حیوان و شیر خوردنی مواجه می‌شود. با این کار نه‌تنها نمی‌توانید جای خود را محکم کنید، بلکه گوگل نمی‌تواند از میان تعداد زیادی سایت، تشخیص دهد که سایت شما مطالب مفیدی دارد.

اطلاع‌رسانی و کمک شرکت سئو نبض مارکتینگ به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ کار اصلی ما این است که ادامه این فرایند را برایتان آسان کنیم. وقتی لیست کلیدواژه خود را برای ما فرستادید، ما کار اصلی را شروع کرده و آن‌ها را در جهت ساخت سایتی پرمحتوا و مفید به کار می‌بریم.

نبض مارکتینگ علاوه بر سئو کلیدواژه ها، فروش شما را نیز بهینه می کند.

همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، انتخاب یک کلیدواژه قوی اهمیت زیادی دارد. برای این‌که روند کار بهتر جلو رفته و زودتر به انجام برسد، بهتر است برای هر صفحه از سایت چند کلمه کلیدی پیشنهادی را لیست کرده و به ما ارائه دهید. ما از میان کلیدواژه‌های درون لیست، موردی که برای اول شدن توانایی بیش‌تری دارد را انتخاب کرده و باتوجه‌به آن، محتوای سایت یا شبکه اجتماعی شما را تولید می‌کنیم. به طور معمول محتوای درون سایت به‌صورت محتوایی متنی پربازده بوده و برای شبکه‌های اجتماعی، محتوای ویدئویی یا تصویری.

امروزه اکثر افراد وقت خود را صرف خواندن مطلب نکرده و به دنبال ویدئویی که بتواند خواسته‌شان را برآورده کند می‌گردند. حوزه دیجیتال مارکتینگ در دنیای اینترنت، حرف اول را می‌زند؛ ما با جمع‌آوری اطلاعات به‌صورت چندساله اینجا هستیم که شما را در این مسیر همراهی کنیم. کلیدواژه‌ای که به‌عنوان کلیدواژه منجر به فروش انتخاب می‌شود، باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

• ارتباط منطقی

کلمه کلیدی موردنظر باید با شغل شما مرتبط بوده که این ارتباط از نوع منطقی و درست است. اگر یک سایت فروشگاهی دارید و می‌خواهید که یکی از محصولات خود را به فروش برسانید، شایسته نیست که کلیدواژه‌تان در مورد تمامی محصولات صحت داشته باشد. این کار باعث زیادشدن دایره لغات شده و سبب می‌شود که محصول مدنظرتان بازخورد خوبی نداشته باشد. ما با انتخاب کلمه کلیدی منحصربه‌فرد، این کار را به‌خوبی انجام می‌دهیم.

• میزان رقابت

هرچه میزان رقابت بر سر یک کلمه کلیدی بیش‌تر باشد، آن کلمه اهمیت زیادتری دارد. اما ما کلمه‌ای را انتخاب می‌کنیم که کاربران بیش‌تری به دنبال یافتن جوابی برای آن هستند. وقتی کار را به نبض مارکتینگ سپردید، لازم نیست نگران مسئله‌ای باشید.

نبض مارکتینگ برای فروش شما استراتژی می نویسیم نه فقط برای سئو سایت شما!

اگر کمی اطلاعات در مورد خدمات سئو داشته باشید، می‌دانید که وقتی یک سایت سئو شده و در لیست گوگل قرار گیرد، بازدید بیش‌تری داشته و ازآن‌جهت هم فروش محصولات آن افزایش می‌یابد. بسیاری از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ با این روش افزایش فروش محصول یک سایت را تضمین می‌کنند، اما ما با تدوین یک استراتژی در سئو، بدون این‌که رتبه سایت را در فهرست گوگل بالا ببریم، فروش را زیادتر می‌کنیم.
اگرچه آژانس‌های دیگر با همان روش رتبه ‌گیری این کار را به سرانجام می‌رسانند، اما ما بدون این‌که راه زیادی را طی کنیم به همان هدف نهایی که افزایش فروش است می‌رسیم. مزیت اصلی این کار این است که لازم نیست دیگر برای ایندکس شدن توسط گوگل صبر کنید که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر؟ وقتی سایت شما بتواند از همان ابتدای کار فروش خود را به درصد بالایی برساند، پس زمانی که در صدر فهرست گوگل قرار بگیرد می‌تواند آن را چندین برابر کند.

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‎‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.
برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک سفارش سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

بازدید: 212





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.