SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3232
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۷
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

انرژی چیست چگونه انرژی مثبت داشته باشیم

انرژی چیست چگونه انرژی مثبت داشته باشیم

انرژی واژه ای است که در زندگی روزمره بار ها و بارها در موارد مختلف از آن استفاده می کنیم و تاثیر به سزایی در زندگی ما خواهد داشت.
اگر بخواهیم انرژی را در لغت تعریف کنیم باید به تعریف فیزیکی آن اشاره کنیم که انرژی را توانایی انجام کار تعریف می‌ کند طبق این تعریف زندگی ما بسته به وجود انرژی است و برای انجام هر کاری در زندگی به انرژی نیاز داریم.

قانون پایستگی انرژی بیان می کند انرژی از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می ‌شود . بطور کلی، مقدار انرژی موجود در جهان همیشه ثابت می ماند و تنها از شکلی به شکل دیگر تبدیل خواهد شد.
در این مقاله هدف از ما از تعریف انرژی پرداختن به انرژی ای است که ما در سامانه گسترده کائنات وارد می کنیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

تعریف انرژی

در حین روزمرگی هایمان برخی روزها با انرژی تر و سرحالتر هستیم در حالی که برخی روزها با حس کمبود انرژی و کسلی و بی حوصلگی مواجه می شویم و بی شک این کمبود یا سرشار بودن از انرژی در تمام کارهای روزانه و اهداف ما تاثیر خواهد گذاشت.
از دیدگاه دیگر می توان گفت هر ذره از انرژی تشکیل شده است و تمام اجسام و افراد و بطور کلی جهان هستی از انرژی تشکیل شده اند.

برای مثال در مستند راز اثر راندا برن « طبق گفته دکتر جان هگلین: مکانیک کوآنتوم موضوع انرژی را تأیید می ‌نماید و همینطور از دیدگاه کیهانی شناسی کوانتوم نیز می توان آن را توجیه کرد. این موضوع ‌که به طور کلی عالم از تفکر تولید شده است و تمامی ماده‌ های موجود در عالم از عملکرد تفکر است. در نهایت تفکرات ما منبع عالم است. وقتی از طریق تجربه مستقیما این قدرت را درک کنیم، می‌توانیم اختیار خود را بر روی زندگی اعمال کنیم و هر چه بیشتر به اهداف خود نزدیک شویم و می‌ توانیم همه چیز را به وجود بیاوریم و در زندگی خلق کنیم.
پس در جهان امروز بر هر فردی واجب است که اطلاعات کاملی از این موضوعات کسب و طبق قوانین حاکم بر ماده و انرژی عمل کند.
اگر به کسب اطلاعات حول پیرامون ذکر شده علاقه دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


انرژی مثبت و منفی


برای تعریف کردن انرژی مثبت به هیچ توضیح علمی ای نیست. من و شما هزاران بار برایمان اتفاق افتاده است که از معاشرت با افرادی خاص احساس خوبی دریافت می کنیم و بعد از سخن گفتن و در کنار آنها بودن سرحال و شاد و آرام و پر انرژی هستیم.
به این افراد که بدون غر زدن و حرف های ناامیدکننده زدن لحظاتشان را سپری می کنند و همیشه شاد و پر انرژی هستند افرادی با انرژی مثبت می گویند.
و انرژی ای که از این افراد به سمت افراد و حتی اشیای اطرافشان ساطع می گردد انرژی مثبت می گویند که در واقع می توان گفت این انرژی از کلام و افکار آنها منشأ میگیرد.

در مقابل انرژی مثبت انرژی منفی وجود دارد که برای تعریف آن می توانیم جملات بالا را منفی کنیم و طبق آن بگوییم که افرادی که دائما از جملات منفی و "نا امیدی" و "ناتوانی" و "نرسیدن" و "نشدن" حرف می زنند و همیشه از زندگی نا اراضی هستند و در مقابل مشکلات سست و غمگین هستند را افراد انرژی منفی می نامیم و انرژی ای که از طریق گفتار و افکار آنها به افراد دیگر و اشیائ ساطع می شود انرژی منفی نام دارد.
جملات متعددی می توانیم از روان درمان های بزرگ جهان و انرژی در مان ها در حول این موضوعات بخوانیم که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:
کلام و افکار دارای امواج بسیار قوی هستند که به جسم و قالب انسان شکل می دهند. (فلورانس اسکاول شین)
هنگامی که احساس بدی دارید امواجی را ساطع می کنی که چیز های بد را به سمت تو جذب می‌کنند و هنگامی که احساس خوبی دارید با قدرت تمام چیزهای خوب را به سمت خود جذب می کنی (راندا برن)
کلمات می‌توانندزندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهند.(دیل کارنگی)


انرژی از دید علمی:


هر انسان در اطراف خودش با توجه به دردها و رنج ها و افکار خودش باعث ایجاد یک هاله انرژی در اطراف خودش می گردد.
جدید ترین اخبار ازخرید دوربین ثبت انرژی های اطراف بدن بیماران در بیمارستان میلاد تهران منشتر شده است که از

هاله های انرژی منتشر شده توسط انسان تصویر برداری می کند و با پزشکان متخصص با توجه به تحلیل هاله انرژی عضو بیمار و رنجهای ناشی از بیمار و گستردگی آن را تشخیص می دهند.
با بررسی چندین مورد از این هاله ها دریافتند که هاله انرژی افراد بیشتر در سر (یعنی قسمت وجود افکار) و دست ها (قسمت انجام اعمال و حرکات) تجمع یافته اند.
این کانال های انرژی را چاکراه می گویند که در مقاله مرتبط به چاکراها می توانید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.
قواین علمی ای برای انرژی ها حاکم است که برخی از انها می گویند:
قبل از ادامه دادن و بیان این قوانین لازم به ذکر است که در قانون جذب و انرژی درمانی به این انرژی ها که ساطع شده و در کائنات و بین مواد سازنده هستی مرتعش و پخش می شود را فرکانس یا ارتعاشات می نامیم پس می توان گفت که افکار مثبت و افکار منفی در درون ما ، ارتعاشی در جهان ایجاد می کند که قانون جذب بر آن حاکم است.

جذب انرژی

- همه چیز این جهان از ارتعاش (انرژی) ساخته شده است. احساس و افکار خوب، ارتعاش مثبت ایجاد کرده و احساس و افکاربد، ارتعاش منفی.
- قانون ارتعاش می گوید دو ماده با فرکانس های یکسان و مشابه همدیگر را جذب میکنند. ارتعاش خوب چیزها و اتفاقات خوب را به سمت زندگی خود جذب می کنند و برعکس.
- بر اساس قانون جذب ارتعاشات این افکار و اعمال ماست که زندگی ما را می سازد. زیرا با ترسیم افکار و ایده های - همه چیز این جهان از ارتعاش (انرژی) ساخته شده است. احساس و افکار خوب، ارتعاش مثبت ایجاد کرده و احساس و افکاربد، ارتعاش منفی.
- قانون ارتعاش می گوید دو ماده با فرکانس های یکسان و مشابه همدیگر را جذب میکنند. ارتعاش خوب چیزها و اتفاقات خوب را به سمت زندگی خود جذب می کنند و برعکس.
- بر اساس قانون جذب ارتعاشات این افکار و اعمال ماست که زندگی ما را می سازد. زیرا با ترسیم افکار و ایده های خوب یا بد ، افراد و موقعیت هایی که با ارتعاش شما یکی هستند و افکاری که مانند شما فکر می کنند و در موقعیت ها و شرایط یکسان هستند به شما نزدیک می کنند و زندگی شما را شکل می دهند.
- با قانون جذب می توانیدعشق و پول و موقعیت های شغلی و همسر دلخواه و... را به زندگی خود جذب کنید کافیست ارتعاش خود را با آن ها یکی کنید.
- ذهن همانند یک آهنربا عمل می کند و هرچه که به آن فکر کنید را جذب خواهد کرد.
- بر روی هر چیزی که تمرکز کنید، دیر یا زود تجلی آن چیز را در زندگی تان خواهید دید .
- شما درباره هر چیزی که تمرکز کنید، در زندگی تان همان تجلی می کند.

جادوی باور

بازدید: 335





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.