SliderSliderSlider
ایونت رو

 

JOB & ORIENTA
کد رویداد : 37016              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 04 آذر 00 Thu 25 November 21
تاریخ پایان : شنبه 06 آذر 00 Sat 27 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، ایتالیا، ورونا،
Euro, Italy, Verona
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان، نیاز به ثبت نام و رزرو
اطلاعات تماس : 8298111 045 39+ info@veronafiere.it
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

شغل

زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس شغل و تحصیل ایتالیا 2021  - در محل شهر ورونا ( ایتالیا) - در تاریخ 4 تا 6 آذر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه JOB & Orienta رویدادی سالانه که در این دوره در شهر ورونا ایتالیا برگزار میشود . این نمایشگاه مختص مقاطع راهنمایی ، مدرسه ، آموزشگاه ها و دانشگاه و مشاغل و کار است . نسخه ۲۰۲۱ در حالت ترکیبی برگزار می شود. اما برنامه و پیشنهادهای دیجیتال نیز غنی خواهند بود ، زیرا ما می خواهیم از تجربه فوق العاده مجازی این سری نیز استفاده كنیم که به ما اجازه می دهد به اهداف مختلفی برسیم و تعداد بیشتری از مخاطبان را با گسترش مرزهای جغرافیایی رویداد داشته باشیم . مثل همیشه ، JOB & Orienta یک نمایشگاه گسترده از موقعیت های واجد شرایط را با یک برنامه فرهنگی مفصلی ترکیب می کند که از نظر محتوا بسیار متنوع است (کنفرانس ها و بحث های نهادی ، کارگاه ها و سمینارها ، شبیه سازی ها و رویدادهای تعاملی ، لحظات آموزشی برای مدیران مدرسه و معلمان و ..) ، که بار دیگر مورد توجه مخاطبان مختلف این رویداد قرار خواهد گرفت از جمله : اپراتورهای سیستم های آموزشی و سیاست گذاران ، دانشجویان و خانواده ها ، جوانان جویای کار و بزرگسالانی که تحت آموزش مجدد حرفه ای قرار دارند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.