SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 37724              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 08 فروردين 01 Mon 28 March 22
تاریخ پایان : پنج شنبه 11 فروردين 01 Thu 31 March 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، مالزی، کوالالامپور،
Asia, Malaysia, Kuala Lumpur
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : ویژه واجدین شرایط
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 صنایع دفاع

زمان برگزاری  نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مالزی کوالالامپور (DSA) - در  محل شهر  کوالالامپور  مالزی  - در تاریخ 8 تا  11 فروردین  ماه  1401 میباشد .

نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مهمترین نمایشگاه های مالزی است که هر دوسال یکبار و با حضور وزرای دفاع، فرماندهان نیروی دفاع و رؤسای کل وزارت دفاع کشورهای آسیایی در کوالالامپور برگزار میشود. انتظار میرود در این دوره از نمایشگاه بیش از 1،000 شرکت دفاعی و امنیتی جهانی را از 50 کشور دنیا را مجذوب خود گرداند. حضور 26 غرفه ی بین المللی و مشارکت 300 هیئت نمایندگی از 44 کشور جهان را میتوان نشانگر قدرت این نمایشگاه دانست. 1،057 شرکت از 59 کشور جهان در این نمایشگاه حضور می یابند و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه میدهند. در این نمایشگاه از کشورهای مختلفی دعوت به عمل آورده میشود تا علاوه بر ارائه ی خدمات خود، از راز موفقیت صنایع دفاعی خود پرده برداری نمایند. این نمایشگاه پرقدرت تعداد قابل توجهی از ژنرال هایی را از سراسر جهان مجذوب خود میگرداند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.