SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 12406              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 14 آبان 95 Fri 04 November 16
تاریخ پایان : جمعه 28 آبان 95 Fri 18 November 16
ساعت شروع : 16:00
ساعت پایان : 20:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، نگارخانه بهنام دهش‌پور
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت گالری اینفو( http://galleryinfo.ir )

مدیا : نقاشی خط

نمایشگاه نقاشیخط استاد عین الدین صادق زاده از روز جمعه 14 آبان ماه 1395 در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. تعداد آثار او در این نمایشگاه 40 اثر با تکنیک "ترکیب مواد" است.
عین الدین صادق‌زاده متولد 1344 در بابلسر و دارای کارشناسی گرافیک، کارشناسی ارشد تصویر سازی، دکترای تخصصی هنر از دانشگاه تهران و در حال حاضر استادیار دانشگاه شهید رجایی است.
آثار او تاکنون در نمایشگاه‌های بسیاری در داخل و خارج از ایران از جمله کشورهای آمریکا،‌کانادا،‌ روسیه، انگلستان، فرانسه، مالزی، دبی،عمان،اردن،سوئیس،آلبانی، ایتالیا، قطر، اردن، چین، تاجیکستان و ... به نمایش درآمده است؛ ایشان همچنین برخی از آثار خود را در حراج های هنری مختلفی در داخل و خارج از ایران به فروش رسانده است .از جمله آثار منتشر شده از این هنرمند می توان به مجموعه های "ندای عشق، در گلستانه، زلف آشفته، مشق خط،... و پوسترها و کارت های نفیس هنری او اشاره کرد.استاد صادق زاده در خصوص چرایی برگزاری نمایشگاه خود در نگارخانه خیریه بهنام دهش پور و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان می گوید: " زندگی فرصتی است برای اندیشیدن و تعالی یافتن. بودن مجالی است برای مهربانی و بخشیدن و مهربانی فرصتی است برای پرواز. فرصت ها را غنیمت شمریم...

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.