SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 14605              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 08 اسفند 95 Sun 26 February 17
تاریخ پایان : دوشنبه 09 اسفند 95 Mon 27 February 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران،
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دبیرخانه دائمی داده کاوی کنفرانس
اطلاعات تماس : irandatamining@gmail.com ۰۲۱۲۲۴۹۷۲۸۳-۰۲۱۶۶۰۸۳۰۱۵-۰۲۱۶۶۰۸۳۰۱۶
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه کنفرانس( irandatamining.com )

دانش نوین داده کاوی (Data Mining) یکی از ده دانش در حال توسعه ای است که دهه حاضر را با انقلاب تنکولوژیک مواجه ساخته است و بدین رو در سال های اخیر در دنیا گسترش فوق العاده سریعی داشته است . دانش داده کاوی فرآیند کشف دانش پنهان درون داده است که با برخورداری از دامنه وسیع ، امروزه دارای کاربرد در زمینه های مختلف از جمله حوزه های صنعتی ، پزشکی، ارتباطات، کشاورزی، انرژی، علوم اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، نظامی، آموزشی و .. است، بگونه ای که امروزه مرز و محدودیتی برای کاربرد این دانش در نظر گرفته نشده و زمینه های کاری این دانش را از اعماق اقیانوس تا بیکران فضا می دانند.
در راستای توسعه دانش داده کاوی به عنوان جدیدترین و برترین روش حل مسئله و به کارگیری آن در کشور و تداوم برگزاری موفق کنفرانس های سالانه ، دهمین کنفرانس داده کاوی ایران در روز 8 و 9 اسفندماه 1395 با مشارکت و حمایت دانشگاه ها ، وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت ها و با حضور اساتید ، پژوهشگران و صاحب نظران برگزار خواهد گردید.
با توجه به فضای مناسب بوجود آمده جهت بهره برداری علمی و کاربردی از دانش داده کاوی در پیشبرد و توسعه سازمان های برتر و خلاق دولتی و خصوصی در این رویداد، از کلیه علاقمندان دانش نوین داده کاوی ، مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها جهت حضور و ثبت نام در دهمین کنفرانس داده کاوی ایران دعوت به عمل می آید.

اهداف کنفرانس
-بسط و گسترش دانش داده کاوی در کشور
-آشنایی با آخرین یافته ها و کاربرد های دانش داده کاوی در دنیای توسعه یافته
-معرفی هر چه بیشتر توانمندی های دانش داده کاوی به عنوان روش برتر حل مسئله
-آشنایی با توانمندی های علمی و کاربردی کشور در عرصه دانش داده کاوی
-هم اندیشی دانشگاهیان ، دانش پژوهان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها و مدیران و کارشناسان بخش های مختلف مرتبط با دانش داده کاوی


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.