SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 15509              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 07 اسفند 95 Sat 25 February 17
تاریخ پایان : سه شنبه 17 اسفند 95 Tue 07 March 17
ساعت شروع : 17:30
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، مرکز توسعه و آموزش فصل
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت تیکت( http://tik8.com )

کارگاه راه اندازی کسب و کار اینترنتی در چهار جلسه (روزهای شنبه و سه شنبه) در موسسه توسعه فصل برگزار می شود.

سخنران:

مهندس هومن هوشیاری

مهندس هومن هوشیاری دانش آموخته مهندسی نرم افزار از دانشگاه آزاد اسلامی، مربی، نویسنده، مترجم و مشاور حوزه کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری می باشد. هوشیاری را می توان اولین شکارچی ایده در ایران و مبدع رهیافت های آموزشی شکار ایده دانست. هر چند وی از حدود یک دهه پیش در زمینه های آموزش، فناوری اطلاعات، طراحی فرآیندهای سازمانی و تدوین استراتژی سوابق مدیریتی و کارشناسی متعددی را در سازمان های مختلف تجربه نموده بود، اما از سال 92 به صورت رسمی فعالیت حرفه ای خود در زمینه های مربیگری خلاقیت و ایده یابی آغاز نمود و با پایه گذار وب سایت و ترجمه کتابی با عنوان شکارچی ایده (Idea Hunter) موقعیت خود را به عنوان یکی از متخصصان این حوزه تثبیت نمود. علاوه بر آموزش و مربیگری، مجموعه خدمات ارائه شده توسط وی به سازمان ها شامل موارد ذیل می باشد:
- پياده‌ سازي جريان نوآوري در سازمان (نوآورسازي سازمان)
- برگزاري کارگاه های آموزشي مباني خلاقيت و ایده یابی
- برگزاري کارگاه حل مسائل و معضلات سازمان (کارگاه ايده‌يابي)

توضیحات در مورد دوره:
یکی از دغدغه های علاقه مندان به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، راه اندازی سایت آن کسب و کار می باشد که در اغلب اوقات یا به پیمانکاران و طراحان وب سپرده می شود و یا برای همیشه قید راه اندازی آن کسب و کار و اجرایی نمودن آن ایده زده می شود...! چرا؟ علت آن است که راه اندازی یک وب سایت تخصصی است خاص که در دسترس همگان نبوده و باید به کاردان آن سپرده شود. در بسیاری از موارد نیز پس از سپردن کار به طراح وب و شرکت پیمانکار راه اندازی کسب و کار اینترنتی، بواسطه نداشتن آگاهی از ابعاد پروژه و جزییات فنی یا تحویل وب سایت ماه ها به طول می انجامد و یا هزینه های ارائه خدمات آن قدر بالا می رود که باز هم پس از مقادیری ضرر و زیان عطای داشتن یک کسب و کار ایینترنتی را به لقای آن می بخشیم.
موسسه توسعه و آموزش فصل بر اساس شناخت از چالش های محیط عملیاتی و واقعی راه اندازی کسب و کارهای اینرنتی تخصص پایه ای برای راه انداختن یک کسب و کار اینترنتی پایه ای (شامل وب سایت دینامیک و فروشگاه اینترنتی) را در اختیار تمام علاقه مندان قرار داده است و تمامی افراد دارای ایده؛ امّا بدون تخصص در راه اندازی سایت های اینترنتی می توانند با مشارکت در این برنامه آموزشی ساده تر از آنچه می پنداشتند اصول و مبانی راه اندازی سایت با محبوب ترین پلتفرم مدیریت محتوا به نام وُردپِرِس (WordPress) را بیاموزند.
شفاف سازی: نیاز به داشتن تیم طراحی وب متخصص و کارآزموده برای طراحی وب سایت (علی الخصوص وب اپیکیشن های دارای ویژگی های خاص) را نفی نمی کنیم بلکه معتقدیم بسیاری از کسب و کارهای نوپا می توانند سایت های شخصی، شرکتی و فروشگاهی خود را بدون نیاز به درگیر شدن در پیچ و خم های رایج طراحی وب خودشان طراحی، بارگذاری، بروزرسانی و نگهداری نمایند و پس از کسب درآمد و اطمینان از کارایی ایده خود، از محل درآمدهای ایجاد شده برای طراحی سایت سفارشی نویسی شده سرمایه گذاری نمایند! از سوی دیگر آشنایی اولیه با مفاهیم طراحی وب می تواند کمک شایانی به شناسایی پیمانکاران واجد صلاحیت، ارزیابی فنی و مالی پیشنهادهای طراحی وب و داشتن زبان مشترک با تیم توسعه وب در طول پروژه های سپرده شده به پیمانکار ایفا نماید.

سرفصل کارگاه آموزشی:
در طول این برنامه آموزشی شما وب سایت کسب و کار خود را طراحی و پیاده سازی خواهید نمود! کارگاه راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس در 8 ساعت سرفصل های ذیل را در بر می گیرد:
- آشنایی با مفاهیم دامنه، هاستینگ و کسب و کار اینترنتی
- آشنایی با وردپرس
- آشنایی با سایت های خدمات دهنده وردپرس
- ساختار و اجزای سایت های مبتنی بر وردپرس
- انتخاب پوسته (قالب) سایت های وردپرسی
- از ایده شما تا یک سایت وردپرسی
- نصب و راه اندازی وردپرس
- ویرایش ساختاری و تولید محتوا با وردپرس

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.