SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 20484              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 02 آذر 96 Thu 23 November 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 02 آذر 96 Thu 23 November 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشگاه علم و صنعت
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : بنیاد ملی بازی های رایانه ای-دانشگاه علم و صنعت ایران
اطلاعات تماس : ۰۲۱۸۸۳۱۰۳۷۰- داخلی info@dgrconf.com ۴۱۳
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( www.dgrconf.com/fa/ )

در محورهای DGRC2017، مهم‌ترین مسائل مرتبط به بازی‌های دیجیتال از زوایای مختلف فنی، هنری، پزشکی و علوم انسانی مدنظر قرار گرفته و در خوشه‌های نُه‌گانه زیر دسته‌بندی شده‌اند:

خوشه اول: گرافیک رایانه‌ای و بازی‌های دیجیتال
- واقعیت مجازی (Virtual Reality-VR) و بازی‌های دیجیتال
- واقعیت افزوده (Augmented Reality-AR) و بازی‌های دیجیتال
- فناوری‌ها و الگوریتم‌های بلادرنگ برای تصویرسازی (Rendering)
- سایه‌زنی و نور
- فناوری‌ها و الگوریتم‌های انیمیشن
- گرافیک بازی‌های موبایلی
- طراحی رابط گرافیکی بازی‌های دیجیتال
- الگوریتم‌های سریع مدل‌سازی و تصویرسازی برای بازی‌های دیجیتال
- الگوریتم‌های محیط گرافیکی و صدا برای فیزیک و موتور بازی‌سازی
- ویدئوهای همه‌جانبه و چند دیدگاهی (Immersive and Multiview Video)

خوشه دوم: هوش مصنوعی و بازی‌های دیجیتال
- روش‌های فازی در بازی‌های دیجیتال
- هم فرگشتی (Co-evolution) در بازی‌های دیجیتال
- روش‌های شبکه عصبی در بازی‌های دیجیتال
- مدل‌سازی NPC در بازی‌های دیجیتال
- یادگیری (Learning) در بازی‌های دیجیتال
- تصمیم‌گیری، راهبرد و راهبری (Decision Making,Strategy and Navigation) در بازی‌های دیجیتال
- کاربرد نظریه بازی (Game Theory) در بازی‌های دیجیتال
- طراحی روایی هوشمند (Intelligent Narrative Design)
- شبیه‌سازی ازدحام و جمعیت (Crowd and Flock Simulation)

خوشه سوم: جنبه‌های فنی، الگوریتم‌ها و معماری‌های بازی‌های دیجیتال
- تولید محتوای روالی (Procedural Content Generation)
- تجربه ایده‌آل (Best Practices) و الگوهای طراحی بازی
- تشخیص و تصحیح ضد الگوها (Anti-patterns) در برنامه‌نویسی بازی‌های دیجیتال
- معماری‌های مبتنی بر عامل (Agent) در بازی‌های دیجیتال
- امنیت بازی‌های برخط (Online) با تکیه بر معماری­‌های نوین
- فناوری‌های بهینه‌سازی بازی‌های دیجیتال
- میان‌افزارها، ابزارها، کتابخانه‌ها و دارایی‌ها
- ارزیابی کیفی (Quality Assessment)
- بازی‌های آنلاین با جمعیت بالا (MMO)
- داده‌کاوی (Data Mining) و بازی‌های دیجیتال
- بازی‌های دیجیتال سیار
- فناوری‌های وب و کاربردهای اینترنتی بازی‌های دیجیتال
- معما‌ری‌ها و تکنیک‌های بازی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی

خوشه چهارم: پردازش بازی‌های دیجیتال
- پردازش موازی در بازی‌های دیجیتال
- توانمندسازی بازی‌های دیجیتال با معماری CUDA
- محاسبات توزیع شده و بازی‌های دیجیتال
- محاسبات ابری (Cloud Computing) و بازی‌های دیجیتال

خوشه پنجم: بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی
- یادگیری و بازی‌های جدی (DGBL,Edugames)
- سلامت و بازی‌های جدی (Health Games)
- تبلیغات و بازی‌های جدی (Advergames)
- مذهب و بازی‌های جدی (Religious Games)
- محیط‌زیست و بازی‌های جدی (Environmental Games)
- نگرش و بازی‌های جدی (Games for Change)
- هنر و بازی‌های جدی (Art games)
- مدیریت بحران (Disaster Management) و بازی‌های جدی
- شبیه‌سازی (Simulation) و بازی‌های جدی
- خانواده و بازی‌های جدی
- مهارت افزایی و بازی‌های جدی (Games Exergames,Training)
- بازی به منظور ارزیابی و تست (Game for Assessment)

خوشه ششم: ابعاد رفتاری و اجتماعی بازی‌های دیجیتال
- سواد رسانه‌­ای و بازی دیجیتال (Game Literacy)
- کارکرد‌های روانی و ارتباطی واقعیت مجازی (VR)، افزوده (AR) و ترکیبی (MR) در بازی‌های دیجیتال
- هویت (Identity) و بازی‌های دیجیتال
- احساسات (Emotions) و بازی‌های دیجیتال
- جنسیت (Gender) و بازی‌های دیجیتال
- اخلاق (Ethics) و بازی‌های دیجیتال
- تأثیرات روانی بازی‌های دیجیتال
- روش‌های نوین تحقیق در مطالعات بازی‌های دیجیتال
- مخاطب‌شناسی بازی‌های دیجیتال
- اقتصاد سیاسی (Political Economy) و بازی‌های دیجیتال
- دیپلماسی رسانه‌ای (Media Diplomacy) و بازی‌های دیجیتال
- رفتارهای جامعه پسند (Prosocial Behavior) و بازی‌های دیجیتال

خوشه هفتم: تعامل‌پذیری در بازی‌های دیجیتال
- تجربه بازیکن (Player Experience)
- طراحی تجربه کاربری (User Experience-UX)
- مدل‌سازی هیجان کاربر (Player Emotion Modelling)
- تعامل انسان و رایانه (Human Computer Interaction-HCI) در بازی‌های دیجیتال
- تعاملات عاطفی و شناختی انسان و دیجیتال در بازی‌های دیجیتال
- رابط کاربری بازی‌های دیجیتال (User Interface-UI)
- محیط­‌های تعامل‌پذیر (Context-dependent Interactive Environments)
- فناوری‌های پوشیدنی (Wearable Technologies) و بازی‌های دیجیتال

خوشه هشتم: هنر و طراحی بازی‌های دیجیتال
- طراحی هنری بازی‌های دیجیتال
- طراحی کاراکتر در بازی‌های دیجیتال
- داستان‌گویی (Storytelling) در بازی‌های دیجیتال
- صدا و موسیقی بازی
- طراحی فضا و جلوه‌های ویژه بازی‌ها
- نظریه‌­های سرگرمی (Theory of Fun)
- نظریه بازی (Game Theory)
- طراحی رابط کاربری (UI)

خوشه نهم: اقتصاد، مدیریت و کسب‌و‌کار در بازی‌های دیجیتال
- سیاست‌گذاری در صنعت بازی‌های دیجیتال
- توسعه اقتصادی پایدار (Sustainable Economic Development) از طریق بازی‌های دیجیتال
- بازاریابی، تبلیغات و مطالعه رفتار مصرف‌کننده بازی‌های دیجیتال
- مالکیت فکری (Intellectual Property-IP) و مسائل حقوقی مرتبط با کسب‌وکار بازی‌های دیجیتال
- پول‎سازی (Monetization) در بازی‌های دیجیتال
- تجارت الکترونیک و بازی‌های دیجیتال
- کارآفرینی (Entrepreneurship) و بازی‌های دیجیتال
- مدیریت پروژه در بازی‌های دیجیتال
- آینده‌پژوهی بازی‌های دیجیتال
- تأمین مالی برای بازی‌های دیجیتال
- جمع سپاری (Crowdsourcing) در بازی‌های دیجیتال
- مدیریت اکتساب فناوری (Technology Acquisition Management) در بازی‌های دیجیتال
- آموزش و مدیریت منابع انسانی در ساخت بازی‌های دیجیتال

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.