SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 20498              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 04 آبان 96 Thu 26 October 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 04 آبان 96 Thu 26 October 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : اندیش سیستم- www.andishco.net
اطلاعات تماس : 02188980035 نمابر: info@bi-conference.ir 02188980035
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( bi-conference.ir )

محورهای کنفرانس

۱. محورهای کلیدی و اجرایی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران:

– نگاه مدیریتی و نرم به دانش هوش تجاری

* جایگاه هوش تجاری در سازمان های امروز
* آمادگی سازمان در مولفه های نرم هوش تجاری
* چابکی و هوشمندی سازمان
* تصمیم گیری اثربخش
* اهداف استراتژیک سازمان
* مدیریت عملکرد و مدیریت ریسک

– نگاه فنی و سخت به دانش هوش تجاری

* آمادگی سازمان در مولفه های سخت هوش تجاری
* کیفیت داده های سازمان
* داده های حجیم و ابهام زدایی متنی
* داده کاوی و متن کاوی
* انبارش داده و ETL با رویکرد متدلوژیک
* مصورسازی و تحلیل داده ها

۲. محورهای کارگاهی هوش تجاری مبتنی بر ابزارهای برتر:

* اجرای پروژه تحلیل با سیستم هوش تجاری Microsoft Power BI
* اجرای پروژه داده کاوی با Microsoft Analysis Service
* اجرای پروژه تحلیل با سیستم هوش تجاری Oracle BI

۳. محورهای کارگاهی هوش تجاری مبتنی بر صنایع:

* کارگاه هوش تجاری در صنایع پولی و مالی (BI in Monetary & Financial)
* کارگاه هوش تجاری در صنعت انرژی (BI in Energy)
* کارگاه هوش تجاری در صنعت مخابرات (BI in Telecommunication)

۴. محورهای کارگاهی هوش تجاری مبتنی بر تجربیات برتر تندیس بلوغ هوش تجاری:

* کارگاه سازمان با تجربه برتر در فاز آمادگی هوش تجاری (BI Readiness)
* کارگاه سازمان با تجربه برتر در فاز پیاده سازی هوش تجاری (BI Implementation)
* کارگاه سازمان با تجربه برتر در فاز بهره برداری هوش تجاری (BI Exploitation)


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.