SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 22290              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 22 مهر 96 Sat 14 October 17
تاریخ پایان : جمعه 28 مهر 96 Fri 20 October 17
ساعت شروع : 09:00
ساعت پایان : 20:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، گالری فرهنگسرای اندیشه
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت گالری اینفو( http://galleryinfo.ir )

مدیا: عکس

همانطور که در ادوار مختلف تاریخ هنر شاهد نگاه های مختلف بشر به پیرامونش هستیم، در دوران بعد از رنسانس بدلیل برخی نواندیشی ها توجه به سوژه (طبیعت بی جان) در میان نقاشان مشهور شدت گرفت و منجر به خلق تابلوهای بزرگی با موضوع طبیعت بی جان شد، امروزه نیز در میان عکاسان یکی از موضوعات مورد توجه طبیعت بی جان است. عکاسان معمولا در کارهای طبیعت بی جانشان در پی خلق صحنه هایی ناب و نگاه هایی متفاوت به عناصر بی جان هستند که در پس ترکیب بندی صحیح و هم نشینی فرمها و رنگهای متفاوت و بهره مندی از انعکاسات و سایه روشن های نوری مناسب و ....بدست می آید.
مجموعه حاضر با تلاش مضاعف و نو برای ایجاد حسی از اعماق تاریخ هنر اما با رویکردی جدید در اختیار شما عزیزان میباشد، سعی اینجانب در این آثار این بوده که با حفظ دستاوردهای گذشتگان در امر ترکیب بندی و کادر و رعایت مبانی تصویری با چیدمانهایی جدید با فرمهایی نو و ایجاد بافتهایی کهنه که تداعی کننده ارج نهادن به گذشته تاریخی این موضوع هست با ترکیبی به جا و صحیح از هنر دیروز و امروز، فضایی پُست مدرن را در آثار ایجاد کنم تا بیننده را بار دیگر با نگاهی متفاوت با سوژه طبیعت بیجان درگیر و آشنا شود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.