SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 24323              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 07 دی 96 Thu 28 December 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 14 دی 96 Thu 04 January 18
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان گیلان، رشت، گالری پویا
Asia, Middle East, Iran, Gilan Province, Rasht
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( )

 زمان برگزاری نمایشگاه عکس عصر آهن 2 ؛ با آثاری از محسن حرمی؛ رشت - در محل گالری پویا رشت - از تاریخ 7 تا 14 دی ماه 96 میباشد .

در بخشی از توضیحات این نمایشگاه آمده است :

" انسان عصر مدرن با تمامی داشته هایش هنوز هم محبوب خودش نیست. حتی در یافتن نیمه ی وجودی خویش در کوره راه ترس چادر زده است. همان انسانی که بی محابا به جستجوی دنیایی جدید به کُرات دیگر سـرک می کشد. انسانی که بعد از کشف آهن راههای زیادی ساخت اما هیچ گاه به مقصد نرسید. مدرن ترین دستگاههای محــاسبه ی جهان به کوچکی یک دفتر یادداشت در جیبش است اما همچنان برای محاسباتش ، رادیکال گرفتن را ترجیح می دهد. به روزترین اپلیکشن ها و ابزارها را در دیدن و یافتن دارد اما هنوز تنهاست ... به واقع تنــــــــهاست و انسانِ پس از عصر آهن است " .

محسن حرمی متولد آبان 1361 بوده و فارغ التحصیل مهندسی عمران است . او همچنین دانش آموخته ی عکاسی فیلم برداری از کانون سینماگران جوان است و افتخار عضویت در انجمن عکاسان ایران و فدراسیون جهانی عکاسی FIAP را نیز دارا می باشد. او نزدیک به هفت سال است که به طور حرفه یی عکاسی می کند و در سالهای اخیر منتخب بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی بوده است . از حضور داخلی او می توان به نمایشگاه تصویر سال 1396نمایشگاه دوربین نت سال 95 و عکس منتخب نظام مهندسی استان تهران و ... نیز اشاره نمود.

نشانی: استان گیلان شهر رشت
سبزه میدان ابتدای خیابان لاکانی شماره ی 196 گالری پویا

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.