SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 27907              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 29 تیر 97 Fri 20 July 18
تاریخ پایان : جمعه 29 تیر 97 Fri 20 July 18
ساعت شروع : 09:00
ساعت پایان : 18:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سالن همایش های دانشگاه تربیت مدرس
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : موسسه نوآفرینان
اطلاعات تماس : : ۰۲۱-۶۶۱۲۸۰۶۸ فکس: ۰۲۱-۶۶۱۲۸۰۶۸
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه همایش( http://legalday.ir/ )

 حقوق کسب و کارهای نوپا

زمان برگزاری همایش حقوق کسب و کارهای نوپا (LEGAL DAY 2018) ؛تهران - در محل سالن همایش های دانشگاه تربیت مدرس تهران - در تاریخ 29 تیر ماه 97 میباشد .

رویداد Legal Day با هدف شناسایی چالش های حقوقی کسب و کارهای نوپا و ارائه راهکارهای مناسب برگزار خواهد شد. استفاده از سخنرانان با تجربه در حوزه حقوقی و آشنا با چالشهای استارتاپ ها وجه تمایز این رویداد با سایر رویدادهاست.
از آنجا که Legal Day یک رویداد چالش محور است، با کمک و مشاوره فعالان این حوزه، محورهای همایش بر مبنای مهمترین چالشهای روز جامعه کسب و کاری کشور برنامه ریزی و تدوین شده است.
در این رویداد نمایندگانی از استارتاپ های کشور چالش های حقوقی که با آن مواجه هستند را مطرح خواهد نمود و سپس حقوقدانان و خبرگان این حوزه که مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های سرمایه گذاری و شتابدهنده های مطرح کشور هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این بحران ها ارایه خواهند نمود. سخنرانان این همایش مجموعه ای از بهترین مشاوران و مدیران حقوقی کسب و کار کشور هستند که تجربیات ارزشمند خود در زمینه مسایل حقوقی را به استارتاپ ها به اشتراک خواهند گذاشت.
همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت "بررسی موانع و کاستی های قانون ایران در مسیر ایجاد و رشد کسب و کارهای نوپا" با مشارکت تعدادی از مدیران شتابدهنده های کشور و مشاوران حقوقی کسب و کارها برگزار می گردد. در این پنل مشارکتی، چالش های حقوقی و خلاهای قانونی پیش روی استارتاپ ها بیان خواهد شد و خبرگان این حوزه راهکارهایی برای حل این بحران ها ارایه می کنند. تلاش می شود تا نتایج این نشست در قالب یک بیانیه برای مراجع قانون گذاری و تصمیم ساز کشور ارسال شود تا با اتخاذ سیاست های لازم، موانع مسیر کسب و کار کشور هموار گردد
علاوه بر این، در راستای حمایت از استارتاپ های فعال در زمینه حقوقی، در برنامه اجرایی رویداد یک زمان مناسب برای این تیم ها در نطر گرفته شده است تا با ارایه خدمات و فعالیت های خود از ظرفیت های موجود در این رویداد برای معرفی خود استفاده نمایند.

دانشگاه تربیت مدرس تهران
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.