SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 29878              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 17 بهمن 97 Wed 06 February 19
تاریخ پایان : چهارشنبه 17 بهمن 97 Wed 06 February 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان اصفهان، اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
Asia, Middle East, Iran, Isfahan Province, Isfahan
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفها
اطلاعات تماس : nececonf@gmail.com 09397167528-03134316099
منبع ذکر رویداد : www.nececonf.ir( https://jdeihe.ac.ir )

 برق و کامپیوتر

زمان برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر؛اصفهان - در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - در تاریخ 17 بهمن ماه 97 میباشد .

با استعانت از پروردگار متعال ، دومین کنفرانس بزرگ مهندسی برق و کامپیوتر ایران ، به میزبانی شهر اصفهان و در تاریخ 17 بهمن 1397 توسط موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و کميته دايمي کنفرانس در اصفهان برگزار خواهد شد. از کليه پژوهشگران و متخصصان در رشته هاي مختلف مهندسي برق،مهندسي پزشکي و کامپيوتر دعوت مي شود تا مقالات خود را که حاوي آخرين يافته هاي علمي در زمينه هاي موضوعي کنفرانس مي باشند را به دبيرخانه کنفرانس ارسال کنند.
زمينه هاي موضوعي کنفرانس:
الکترونيک، قدرت، کامپيوتر، کنترل، مخابرات، مهندسي پزشکي، صنعت و اقتصاد برق

همزمان با برگزاري کنفرانس، کارگاههاي آموزشي، سمينارهاي صنعتي، ميزگردهاي تخصصي و نمايشگاه صنعتي با حضور صاحبنظران دانشگاهي و صنعتي و سازمانهاي مرتبط در زمينه هاي موضوعي کنفرانس برگزار خواهند شد. از علاقمندان دعوت مي-شود تا پيشنهادهاي خود را درباره موارد فوق به دبيرخانه کنفرانس ارسال کنند. نظر به تاکيد کميته دايمي کنفرانس و همچنين ضرورت ارتباط بيشتر دانشگاه و صنعت، کميته برگزارکننده کنفرانس در اين دوره در نظر دارد توجه ويژه اي به بخش ارتباط با صنعت نمايد. به اين منظور، بخش خاصي به شناسايي و توسعه پژوهشهاي کاربردي اختصاص خواهد يافت. در اين راستا و به منظور حضور بيشتر صنعتگران و تشويق پژوهشهاي کاربردي، نشستهاي ويژه اي در کنار ساير نشستهاي کنفرانس به صنعت اختصاص داده خواهند شد. انتظار داريم متخصصين بخش صنعت و پژوهشگران پژوهشهاي کاربردي با مشارکت هرچه فعالتر خود، به پربارتر شدن هرچه بيشتر اين بخش و همچنين ساير بخش‌هاي علمي کمک کنند.

دانشگاه اصفهان
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.