SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 31597              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : تیر 98 July 19
تاریخ پایان : تیر 98 July 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول،
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان

فستیوال جاز

زمان برگزاری فستیوال جاز Istanbul jazz festival؛استانبول - در محل استانبول ترکیه - در تاریخ  10 تا 24 تیرماه 98  { اوایل ژوئیه }  2019 مییباشد .

کمی بعد از فستیوال بزرگ خرید، استانبول غرق در موسیقی بلوز، جاز و فولکلور می‌شود. چهارم جولای سال ۱۹۸۴، استانبول در بین برنامه‌های متنوع جشنواره‌ی موسیقی بین‌المللی‌اش، میزبان کنسرت جازی از چیک کوریا و استیو کوجالا شد. این سبک موسیقی آن‌قدر مورد توجه قرار گرفت که طی سال‌های بعد، تبدیل شد به یک پای ثابت این جشنواره و از سال ۱۹۹۴، به عنوان یک برنامه‌ی مستقل، هر سال با سبک‌های موسیقی جاز، راک، پاپ، بلوز، رگی و کنسرت‌های موسیقی عصر نو اجرا می‌شود. این تنوع، در کنار نام‌داران اهالی موسیقی دنیا، هر سال مهمانان زیادی را به جشن موسیقی این شهر می‌کشاند. تا کنون موسیقی‌دانان برجسته‌ای از جمله آلدی میورا، کیت جرت، دیانا کرال، اریک کلپتون، جون بائز، استینگ، نورا جونز، استیو کاستلو، دد کن دنس، آلیشیا کیز و... در این جشنواره کنسرت‌هایی برگزار کرده‌اند. تا به حال ستاره های جاز مثل اریک کلپتون، لو رید و دایانا کرال و خیلی‌های دیگر در این جشنواره شرکت کردند و اجراهایی داشته‌اند. این فستیوال هر سال در اوایل ژوئیه برگزار می‌شود.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.