SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 33720              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 22 مهر 98 Mon 14 October 19
تاریخ پایان : چهارشنبه 06 آذر 98 Wed 27 November 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو، نیاز به دعوت نامه
برگزارکننده : مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک
اطلاعات تماس : aminaghahremani@iotic.ir 021-64543454
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه ( iotic.ir )

اینترنت اشیاء

زمان برگزاری سومین لیگ اینترنت اشیاء کشور ؛تهران - در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران - از تاریخ 22 مهر تا 6  آذر ماه 98 میباشد .

سومین دوره رقابت های استارتاپ های تخصصی اینترنت اشیاء
لیگ اینترنت اشیاء کشور رویدادی ملی است که مرکز نوآوری اینترنت اشیاء با هدف کمک به شکل گیری اکوسیستم استارتاپی تخصصی این حوزه، شناسایی تیم های فعال و توانمند در زمینه اینترنت اشیاء در مناطق مختلف کشور و تمرکززدایی فعالیت ها و رویدادهای استارتاپی از تهران برای سومین سال متوالی آن را برگزار می‌کند.
سومین دوره رقابت های لیگ با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و همکاری اداره کل نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات کل فاوا استانی در مناطق مختلف کشور ار تاریخ 22 مهرماه الی 2 آذرماه در حال برگزاری است.
سومین دوره رقابت های تخصصی اینترنت اشیاء کشور در مناطق مختلف شمال،شرق، غرب، شمال غرب و مرکز کشور تا پایان آبان ماه جاری برگزار می شود که در حال حاضر فرصت برای تیم‌ها و استارتاپ های منطقه جنوب و مرکز کشور جهت شرکت در رقابت‌ها باقی است و همه تیم‌ها و صاحبان ایده در حوزه هوشمندسازی انرژِی، خدمات شهری، کشاورزی، سلامت، حمل و نقل و... در این مناطق می‌توانند از طریق سایت مرکز نوآوری آیوتیک(iotic.ir) در لیگ منطقه خود شرکت کنند و توانمندی های خود را در محک آزمایش قرار دهند.
مرحله نیمه نهایی در تاریخ 2 آذرماه و فینال این لیگ در 6 آذرماه برگزار می‌شود و 3 تیم برگزیده کشوری از سوی داوران معرفی و از جوایز میلیونی و همچنین ورود به فضای شتابدهی و حمایت‌های مرکز نوآوری آیوتیک بهره مند خواهند شد.
علاقمندان به دنبال کردن این رقابت ها از نزدیک و حضور در رویداد نیمه نهایی و فینال این لیگ می‌توانند از طریق ثبت نام و رزرو (iotic.ir)در رویداد حضور داشته باشند و از نزدیک شاهد دو مرحله پایانی رقابت تیم‌ها باشند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.