SliderSliderSlider
ایونت رو

 

BuildTech Asia
کد رویداد : 34541              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 21 اسفند 98 Wed 11 March 20
تاریخ پایان : جمعه 23 اسفند 98 Fri 13 March 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، سنگاپور، نمایشگاه بین المللی
Asia, Singapore
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( buildtechasia.com )

 تکنولوژی ساختمان

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تکنولوژی ساختمان (BuildTech Asia)؛ سنگاپور 2020  - در محل نمایشگاه بین المللی سنگاپور  - در تاریخ 21 تا 23 اسفند ماه 98 میباشد .

نمایشگاه تکنولوژی ساختمان سنگاپور (BuildTech Asia) از ۲۱ الی ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ در شهر سنگاپور کشور سنگاپور برگزار می گردد. نمایشگاه تکنولوژی ساختمان سنگاپور (BuildTech Asia) مهمترین نمایشگاه تجاری صنعت ساختمان و ساخت و ساز در منطقه است که به چالش های ساختمان سازی در حوزه های مختلف مانند تجهیزات و ماشین آلات ساختمان سازی، فن آوری های مولد، مواد ساختمانی و راه حل های معماری می پردازد. این رویداد تجاری که طی سه روز با هدف ایجاد تغییر در آینده صنعت ساختمان برگزار می شود، جایگاهی برای متخصصان این صنعت برای به نمایش گذاشتن، به اشتراک گذاشتن، یادگیری و موفق شدن در بخش ساخت و ساز منطقه فراهم می کند. هدف نمایشگاه تکنولوژی ساختمان سنگاپور کمک به شرکت ها در فرآیند رشد و توسعه در مقابله با تقاضاهای صنعت در حال تحول در بازاری است که با سخت تر شدن تامین کارگران خارجی و بالا رفتن مستمر سطح استانداردهای قابل قبول مواجه است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.