SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35231              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 27 شهریور 99 Thu 17 September 20
تاریخ پایان : جمعه 28 شهریور 99 Fri 18 September 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول،
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : اتحادیه ها و انجمن های شیمیایی، پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک جهان و شرکت های ب
اطلاعات تماس : 021- 77947061- 77953489 و واتس اپ 09101870748
منبع ذکر رویداد : Iran Exhibitions( صفحه اينستاگرام: Iran_Exhibition_Conference )

 شیمیایی

زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شیمیایی و پتروشیمی؛ ترکیه - در محل استانبول تذکیه - در تاریخ 27 و  28 شهریور  ماه 99 میباشد .

به استحضار می رساند فوروم تجاری تخصصی صنایع شیمیایی و پتروشیمی تركيه در تاریخ های 27 و 28 شهریور ماه 1399 با حضور و مشارکت اتحادیه ها و انجمن های شیمیایی، پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک جهان و شرکت های بین المللی و مطرح تولیدی و تکنولوژیکی این صنعت شاملBASF, Sinopec, Dow, Sabic, Shell, Exxonmobil, Formosa Plastic, Lyondell Basell, Dupont, Ineos و همچنین, Haldor Topsoe, Versalis, Lindeh, Mitsubishi, Sulzer, Boss, Casale, Toyo, Polioli, در مرکز بين المللي همایش ها و نمایشگاه های پولمن استانبول برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری فوروم فوق به صورت تخصصی شناخت فرصت ها و زمینه های همکاری مشترک فی مابین شرکت های تولیدی و صاحب فناوری در این حوزه، آشنایی و برقراری ارتباط با تولیدکنندگان، فعالان، تجار، بازرگانان و خریداران محصولات شیمیایی و پتروشیمی و بررسی میدانی بازار و شناخت ویژگی های بازار مصرفی ترکیه و جهان می باشد.

رویداد فوق در چهار بخش برگزار خواهد شد که شامل: کنفرانس (با حضور و سخنرانی مدیران ارشد و کارشناسان حوزه پتروشیمی) ورک شاپ (معرفی شرکت ها و جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در صنعت پتروشیمی)، جلسات B2B ( بين تولیدکنندگان، تجار و خریداران محصولات پتروشیمی ترکیه و جهان)، نمایشگاه (معرفی شرکت ها و محصولات تولیدی جهت بازاریابی و فروش بین الملل)

گروه بین المللی آریا پیشگام با نزدیک به 8 سال تجربه در برگزاری پاویون های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی صنایع شیمیایی و پتروشیمی بعنوان نماینده Turkey Petrochemical Forum (TPF) استانبول در ایران، از آن مجموعه محترم دعوت می نماید در فوروم تجاری صنایع شیمیایی و پتروشیمی استانبول که با حضور تولیدکنندگان، فروشندگان، تجار و خریداران محصولات شیمیایی و پتروشیمی بالادستی و پایین دستی برگزار خواهد شد حضور داشته باشید.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت فضای فوروم و نمایشگاه جانبی در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف شده و به هیچ وجه امکان حضور در رویداد فوق وجود نخواهد داشت لذا خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 31/02/1399 ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

به پیوست فراخوان و فرم ثبت نام رویداد فوق حضورتان ارسال می گردد.

شماره های هماهنگی جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام 021- 77947061- 77953489 و واتس اپ 09101870748


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.