SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35394              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 29 مهر 99 Tue 20 October 20
تاریخ پایان : جمعه 02 آبان 99 Fri 23 October 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، نمایشگاه بین المللی فارس
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : راشا دیار پارس
اطلاعات تماس : 71-36340553 ایمیل: info@rashadp.com ایمیل مدیریت: khoram@rashadp.com
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( http://www.rashadp.com )

 آرایشی

زمان برگزاری  نمایشگاه آرایشی ، بهداشتی ، پوست ، مو و زیبایی؛شیراز - در محل نمایشگاههای بین المللی فارس - در تاریخ  29 مهر تا 2 آبان ماه 99  میباشد .

با توجه به رشد جمعیت و بالا رفتن سبک زندگی یکی از مهمترین نیازهای بشری از نظر روحی و روانی زیبا دیده شدن است که در این راستا شرکت های بزرگ بین المللی با تولید محصولات متنوع در زمینه آرایشی و بهداشتی پوست مو و زیبایی به تحقق این آرزو کمک میکند همچنین با توجه به اهمیتی که در سالهای اخیر به بهداشت فردی، خانواده و جامعه داده میشود، بازار صنعت مواد شوینده و پاک کننده نیز رشد چشمگیری پیدا کرده است و آن را به عضوی جدا نشدني از زندگي انسان امروزی تبديل کرده است به گونه ای که صاحبان و دست اندرکاران آن شبانه روز در تلاشند تا در کنار رقابت و پيشي گرفتن از يکديگر سطح کيفي و چهره زندگي انسان را بالا ببرند.

همچنین با توجه به نقش پررنگ صنعت آرایشی و بهداشتی شوینده ها و پا کننده ها و صنایع وابسته در رشد و شکوفايي کشور عزيزمان ايران اين صنعت نيروی کار و سرمايه مادی عظيمي را در دل خود جای داده است.

آشنایی متخصصان و فعالان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی با تازه ترین تحولات و محصولات قابل ارائه در حوزه های مرتبط با عناوین نمایشگاه، تبادل تجربیات، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده،ارتقای آگاهی عموم مردم در زمینه معیارها و استانداردهای حاکم در بخش بهداشت و محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد

مفتخریم میزبان فعالان این مرز و بوم در نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو و زیبایی، صنایع سلولزی، شوینده ها و پاک­کننده های شیراز هستیم

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.