SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35940              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 08 آبان 99 Thu 29 October 20
تاریخ پایان : شنبه 10 آبان 99 Sat 31 October 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، هند، دهلی نو، نمایشگاه بین المللی دهلی
Asia, India, New Delhi
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : ilikevents.com( )

 مواد غذایی ارگانیک

زمان برگزاری نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک و سبز هند (Biofach) - در محل نمایشگاه بین المللی دهلی - از تاریخ  8 تا 10 آبان ماه 99 میباشد . 

نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک و سبز هند (Biofach) جدیدترین شاخه از نمایشگاه موادغذایی نورنبرگ (Biofach) است و جایگاهی متمرکز برای عوامل بخش ارگانیک از شبه قاره هند و سراسر جهان در دهلی فراهم می کند. به علاوه، روش های آزمون شده برای فرآوری مواد خام، برای مثال در حوزه چای و ادویه و همچنین منسوجات، هند را به دورنمایی جذاب برای تجارت محصولات ارگانیک تبدیل کرده اند. مزرعه داری ارگانیک در سراسر جهان هر سال در حال رشد است. محصولات ارگانیک باید به نحوی هدفمند و پایدار به بازار ارائه شوند. مجموعه نمایشگاه های مواد غذایی ارگانیک و سبز منشعب از نورنبرگ که در شش منطقه اقتصادی مهم در سراسر دنیا برگزار می شوند، از یک سو مرکز تجاری مواد خام را به تقاضای بین المللی ارتباط می دهند و از سوی دیگر نیروی محرک توسعه بازارهای منطقه ای هستند. آخرین دوره نمایشگاه مواد غذایی سبز و ارگانیک هند پذیرای ١٧٥ غرفه دار و ٣٣٤٥ بازدیدکننده تجاری B٢B (به غیر از گروه های مزرعه دار) از سراسر دنیا بود. این آمار رشد کلی بازار ارگانیک هند را ثابت می کند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.