SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36378              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 14 تیر 00 Mon 05 July 21
تاریخ پایان : یکشنبه 20 تیر 00 Sun 11 July 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، انگلستان، هامپتون Hampton Court Palace
Euro, England
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : انجمن سلطنتی باغبانی انگلستان
اطلاعات تماس : 4333 7834 20(0) 44+ پست الکترونیکی info@rhs.org.uk
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 گل

زمان برگزاری نمایشگاه گل HAMPTON COURT PALACE FLOWER SHOW 2021 انگلیس - در محل Hampton Court Palace انگلستان - در تاریخ 14 تا 20 تیر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه سالانه گل قصر همپتون ، نمایشگاه بین المللی گل Hampton Court Palace FLower Show بستری مناسب برای خدمات و محصولات و بازاریابی شرکت شما است. پوشش گسترده رسانه ای در سراسر تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ها و وب یک مزیت منحصر به فرد نمایشگاه HAMPTON COURT PALACE FLOWER SHOW است . بیش از ۷۰۰ هزار خریدار اختصاصی، اجرای نمایشگاه توسط انجمن سلطنتی باغبانی انگلستان است. ما همه را تشویق می کنیم که گیاهان بیشتری را در هر محیطی در سرتاسر انگلیس پرورش دهند ، این گیاهان برای محیط زیست و سلامتی ما حیاتی هستند. ما حدود ۵۰۰۰۰۰ عضو داریم، هر ساله ۲۲ میلیون گیاه توسط RHS و اعضای ما به باغات اضافه می شود ، این معادل ۳۵۰ زمین فوتبال است. حداقل ۱۵۷،۲۷۰ از این گیاهان درخت بوده و معادل ۹۸ هکتار جنگل در سال ایجاد می کند.

جشنواره RHS Hampton Court Palace Garden نمایشگاه گلها ، گیاهان زینتی ، تجهیزات و ملزومات باغ در انگلیس است. نمایشگاه گل HAMPTON COURT PALACE FLOWER SHOW فرصت را به غرفه داران ارائه می دهد تا آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه ارائه دهند. در این نمایشگاه ، بازدید کنندگان می توانند انتظار انتخاب گسترده ای از گل و بوته و لوازم جانبی متنوع برای طراحی باغ و پارک را داشته باشند. بسیاری از غرفه داران نکات مفیدی در مورد طراحی باغ و مراقبت از گیاهان ارائه می دهند. بازدید کننده می تواند در کاشت صحیح از کارشناسان مشاوره دریافت کند. بازدید کنندگان می توانند در یک محیط دلپذیر از مناطق مختلف ، اطلاعات عمیق و جامعی را کسب کنند. سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی جالب در مورد آخرین موضوعات ، این نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه را تکمیل می کند.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.