SliderSliderSlider
ایونت رو

 

BEGE EXPO
کد رویداد : 36387              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 27 آبان 00 Thu 18 November 21
تاریخ پایان : جمعه 28 آبان 00 Fri 19 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، بلغارستان، صوفیه ؛نمایشگاه بین المللی
Euro, Bulgaria
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Inter Expo Center Ltd
اطلاعات تماس : 220 9655 (2) 359+ پست الکترونیکی info@balkangamingexpo.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

تفریح و سرگرمی

زمان برگزاری نمایشگاه تفریح وسرگرمی BEGE EXPO بلغارستان 2021 - در محل صوفیه بلغارستان - در تاریخ 27 و 28 آبان ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه BEGE EXPO رویدادی اختصاصی و تجاری است که به تجهیزات و خدمات در زمینه سرگرمی و صنعت اوقات فراغت اختصاص یافته است . نمایشگاه BEGE EXPO سالانه برگزار میشود و محل برگزاری آن در سال ۲۰۲۰ شهر صوفیه پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور بلغارستان است. شهر صوفیه یکی از قدیمی‌ترین پایتخت‌های اروپا می‌باشد. BEGE EXPO گردهمایی سالانه با حضور متخصصان بازی با کیفیت بالا برای جستجوی محصولات و راه حل های برتر و به روز بودن با روندهای آینده این صنعت است.

نمایشگاه BEGE EXPO یک محل ملاقات ، بازار ،محل بحث و گفتگو ، شبکه و شبکه اجتماعی برای صنعت بازی شامل طرف های تقاضا و عرضه ، تنظیم کننده ها ، اشخاص ثالث ، سازندگان و رهبران صنعت سرگرمی و بازی است. در نمایشگاه BEGE بیش از ۵۰۰۰ بازدید کننده از ۶۰+ کشور در سال گذشته حضور داشتند .

چرا از نمایشگاه BEGE EXPO باید بازدید کنید؟

برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار خود با تصمیم گیرندگان اروپایی و سایر نقاط جهان ملاقات کنید. چشم انداز ها و فرصت های جدیدی را برای ایجاد روابط با شرکای اصلی در بازار بازی کشف کنید. سرگرمی فوق العاده را در مهمانی رسمی BEGE تجربه کنید ، اهدای جوایز و سایر ویژگی های نمایشگاهی را تجربه کنید.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.