SliderSliderSlider
ایونت رو

 

LIVESTOCK, MILK AND FORAGE FAIR
کد رویداد : 36388              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 25 شهریور 00 Thu 16 September 21
تاریخ پایان : یکشنبه 28 شهریور 00 Sun 19 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، آنکارا،
Asia, Middle East, Turkey, Ankara
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Info Fair
اطلاعات تماس : 16 48 384 312 90+ پست الکترونیکی info@infofair.com.tr

دام

زمان برگزاری نمایشگاه دام ، شیر و علوفه LIVESTOCK, MILK AND FORAGE FAIR ترکیه   2021 - در محل نمایشگاههای بین المللی آنکارا ترکیه - در تاریخ 25 تا 28 شهریور ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه دامپروری ترکیه سالانه در شهر آنکارا با نام LIVESTOCK, MILK AND FORAGE برگزار می گردد . رویداد LIVESTOCK, MILK AND FORAGE اولین نمایشگاه صنعتی در ترکیه است که به فن آوری های تولید دام در میان بخشهای کشاورزی دام ، گوشت ، لبنیات ، سایر صنایع دامی و سایر بخشهای مرتبط با ارزش افزوده بالا و همچنین صنایع دارویی ، خوراک و تجهیزات دامی می پردازد اولین دوره این نمایشگاه در سال ۲۰۱۷ برگزار شده است .. شرایط مختلف آب و هوایی با توجه به گونه و نژاد مزیت هایی در دام ها و محصولات دامی ایجاد می کند. اما اینکه بخواهیم این گونه ها را توسط مردمی که در روستا ها زندگی می کنند توسعه دهیم چشم انداز درستی نیست. بنابراین ، دام و بخشهای مرتبط باید مناطقی باشند که سرمایه گذاران بزرگ به آن توجه دارند. در این زمینه LIVESTOCK, MILK AND FORAGE هدف آن جلب توجه سرمایه گذاران از طریق گشودن درهای نمایشگاه دام ، فن آوری تولیدات دامی ، شیر و علوفه همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه کشاورزی و دامپروری AGROTEC است که ستون بخش کشاورزی در ترکیه است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.