SliderSliderSlider
ایونت رو

 

BABY DAYS – GAND
کد رویداد : 36392              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 27 شهریور 00 Sat 18 September 21
تاریخ پایان : یکشنبه 28 شهریور 00 Sun 19 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، بلژیک، شهر خِنت یا گِنت
Euro, Belgium
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Flanders Expo
اطلاعات تماس : 11 92 241 9(0) 32+ پست الکترونیکی info@babydays.be
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاه( 12expo.com )

 مادر و کودک

زمان برگزاری نمایشگاه مادر و کودک BABY DAYS – GAND بلژیک 2021 - در محل نمایشگاه شهر خِنت یا گِنت (بلژیک) - در تاریخ 27 و 28 شهریور ماه 1400 میباشد .

رویداد روز کودک بلژیک که سالانه با عنوان BABY DAYS – GAND برگزار میشود ، نمایشگاهی ویژه برای پدر و مادرهای آینده و نوزادانشان که درشهر خِنت یا گِنت یا گان در شمال بلژیک در ناحیهٔ فلاندرز و همچنین مرکز و بزرگترین شهر حوزهٔ شهرستان فلاندری شرقی برگزار می گردد همچنین شهر خِنت در نزدیکی مرز جنوبیِ بلژیک با کشور هلند است.

آیا می خواهید در یک آخر هفته و در یک مکان همه چیزهایی را که باید در مورد کودک و نوزاد بدانید ، کشف کنید؟ آیا می خواهید از چندین متخصص ، ارشیو اطلاعات و همچنین نمونه هایی از بزرگترین برند ها برای کودک و نوزاد خود مشاوره دریافت کنید ، برندهایی مانند Mustela ، Hero Baby ، LeChat ، Portrait Studios ، خانواده من و ... شما را دعوت می کنند تا بیایید و در بزرگترین نمایشگاه آموزشی در مورد نوزادان و مادران آینده شرکت کنید! نمایشگاه BABYDAYS تنها نمایشگاه در بلژیک است که به شما در زمینه راهنمای کودک با تمام اطلاعات مفید ، هدایا ، تخفیف ها ، محصولات تبلیغاتی و نمونه های رایگان در غرفه داران ارائه میشود.

ورود برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است مشاهده همه محصولات جدید و کنفرانس و فعالیت های سازمان یافته توسط متخصصانی که به شما اطلاعاتی در مورد تغذیه ، مراقبت و بهداشت ، شیردهی ، کمک در دوران بارداری ، زایمان ، مهد کودک و غیره می دهند. یک رستوران کودک رایگان و یک مکان تفریح جذاب برای کوچولوها نیز وجود دارد.

قیمت های بی نظیر برای خرید : کاهش ۷۰ درصدی کالاهایی مانند کالسکه ، لوازم اتاق خواب کودک، کالاهای مراقبت از کودکان و منسوجات. انواع مسابقات و رژه ها نیز وجود دارد !

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.