SliderSliderSlider
ایونت رو

 

Aymod
کد رویداد : 37722              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 18 فروردين 01 Thu 07 April 22
تاریخ پایان : یکشنبه 21 فروردين 01 Sun 10 April 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، CNR Expo-Istanbul Expo Center
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( )

 کفش

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی مد پاپوش آی مد استانبول - 2021 - در محل CNR Expo-Istanbul Expo Center استانبول  - در تاریخ 18 تا  21 فروردین ماه 1401میباشد .

نمایشگاه بین المللی مد پاپوش آی مد استانبول، بهترین مرجع برای مواد اولیه در ترکیه محسوب می‌شود. نمایشگاه آی مد فرصتی مناسب برای دیده شدن صنعت کیف و کفش ترکیه توسط دنیا را فراهم می‌آورد. نمایشگاه آی مد یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشروی صنعت پاپوش در زمینه چرم و محصولات چرمی ترکیه است. طراحی مد پاپوش برای مردان، زنان و کودکان به طور جدی دنبال می‌شود و بستری مناسب برای عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات براساس سلیقه و خواست مشتریان می‌باشد.

جدیدترین و رنگارنگ‌ترین مدهای نمایشگاه، توجه‌ها را به نمایشگاه آی مد جلب می‌کند، به طوری که بزرگترین نمایشگاه پاپوش ترکیه در زمینه کفش و کیف دستی ترکیه محسوب می‌شود.

چندین سمینار و نشست‌های تخصصی مرتبط با محصولات و راهکارهای سازگار با محیط زیست در هنگام نمایشگاه آی مد برگزار می‌شود. جایی که طراحان برجسته مد، جدیدترین طراحی‌های پاپوش ساخته شده از پلاستیک و گیاهان را در قسمت تجاری نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه هر ساله دو بار در ماه‌های فروردین و مهر در منطقه باقرکوی (Bakırköy) شهر استانبول، در مرکز نمایشگاه نمایشگاه‌های استانبول CNR (CNR Expo-Istanbul Expo Center) برگزار می‌گردد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.