SliderSliderSlider
ایونت رو

 

444444
کد خبر: 3059
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۴ ۱۹:۰۳

تور نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه

تور نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه:

اطلاعات کلی: نمایشگاه صنعت ساختمان NORDBAT در تاریخ 4 و 5 فروردین 1395 (23-24-MAR 2016)در شمال فرانسه دایر می شود که از جمله نمایشگاههای مهم و تاثیر گذار این صنعت می باشد. در دوره پیشین1000 غرفه دار در فضایی به مساحت 19000 متر مربع گردهم آمدند که 14000 نفر از متخصصین از آنها بازدید نمودند. در حاشیه این نمایشگاه کنفرانسها و میزگردهای متعددی برگزار می شود. وب سایت رسمی نمایشگاه: www.nordbat.com

موضوعات: تاسیسات ساختمان، لوله کشی، سیم کشی و لولزم الکترونیک، نورپردازی داخلی و خارجی، انرژی های نوین و تجدیدپذیر، تهویه هوا، کاشی و سرامیک، هوشمند سازی ساختمان، اتوماسیون منازل و ساختمانها، سیستم های مانیتورینگ و کنترل از راه دور، سیستمهای ضد سرقت و ضد حریق، کفپوشها، مصنوعات فلزی، ماشین آلات ساختمانی، ابزارآلات ساختمانی، لولزم و ادوات ساخت و ساز، تجهیزات اندازه گیری و کنترل، دکوراسیون منازل، پارتیشن بندی، سقف، آسانسور و راه پله، بالکون، آموزش و انتشارات، خدمات بانکی و بیمه ای در صنعت ساختمان، خدمات کامپیوتری، خانه های چوبی، عایق کاری، برنامه ریزی شهری، مبلمان شهری، مدیریت پسماند، برنامه ریزی فضای سبز.

ثبت نام برای رویداد

کاربر گرامی

لطفا جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل نمایید.

در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

رویداد مورد نظر: *

ورودی نامعتبر
نام شما: *
لطفا نام و نام خانوادگی را وارد کنید.
پست الکترونیکی:
لطفا پست الکترونیکی خود را وارد کنید.
تلفن تماس: *
ورودی نامعتبر
تعداد نفرات:
ورودی نامعتبر
سوال یا متن پیام: *
لطفا متن درخواست خود را وارد کنید
کد امنیتی * کد امنیتی
  بازآوری
اطلاعات صحیح نیست.

بازدید: 5811




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.