SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3140
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۱۴
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

برگزاری همایش "مهندسی زندگی" در خانه جوان

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، همایش "مهندسی زندگی" 30 اردیبهشت ماه در خانه جوان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس خانه جوان ضمن بیان این خبر گفت: مهندسی زندگی به موضوع مدیریت تفکر انسان و ساماندهی شیوه صحیح فکر کردن برای موفقیت در امور مختلف مربوط می شود.
محمدرضا رهبری اظهار داشت: مغز انسان کامپیوتری است که بعد از پیدایش و اختراع کامپیوترها، بشرتصمیم گرفت از آن استفاده کند و لذا همه ما کامپیوتر مغز را داریم که دارای یک سخت افزار و نرم افزار است که روی یکدیگر تأثیر می گذارند.
وی افزود: مهندسی ذهن بر روی قسمت نرم افزار مغز به گونه ای عمل می کند که ذهن را از مشکلات فکری و به نوعی ویروس های فکری نجات می بخشد و ذهن فرد را برای خلاق بودن ساماندهی می کند.
رئیس خانه جوان تصریح کرد: خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در همین راستا همزمان با روزجوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)، به برگزاری همایشی با عنوان "مهندسی زندگی" با محوریت هنر بهتر زندگی کردن ویژه عموم شهروندان اقدام کرده است.
رهبری ادامه داد: این همایش با حضور "سید محمدرجایی" بنیانگذار رشته دانشگاهی مهارت های خلاقیت RJ در آموزش عالی ایران، روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 17بعدازظهر در محل خانه جوان واقع در میدان قدس، خیابان لاله، جنب پارک باقوشخانه برگزار می شود.
وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این همایش خاطرنشان کرد: شیوه های درست مطالعه،استفاده خلاقانه از تجربیات خود، توسعه توانمندی های فردی از جمله سرفصل های آموزشی این همایش است که در قالب شیوه ای جدید به صورت تئاتر درمانی ارائه می شود.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های خانه جوان می توانند با شماره 34451131 تماس حاصل کنند.

بازدید: 1034





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.