SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3148
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

برگزاری جشنواره فصلی "چهارگاه" با محوریت داستان نویسی

مسابقه داستان نویسی در قالب جشنواره فصلی داستان با عنوان "چهارگاه" از سوی مرکز ادبی قلمستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس مرکز قلمستان با بیان این مطلب گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان به‌ منظور شناسایی، معرفی و ارج‌نهادن به نویسندگان شهر اصفهان و زمینه‌سازی برای ترغیب و تشویق علاقه‌مندان به داستان‌نویسی، جشنواره‌ داستان‌نویسی "چهارگاه "را در هر فصل برگزار می کند.
الهه رضایی اظهار داشت: این جشنواره در هر فصل با موضوع و قالبی متفاوت در سطح استان اصفهان برگزار می شود که فراخوان نخستین بخش از این جشنواره در فصل بهار با عنوان "بهاران" در قالب داستان کوتاه کوتاه و موضوع آزاد اعلام شده است.
وی افزود: آثار این جشنواره بایستی به زبان فارسی معیار و در قالب داستان کوتاه کوتاه و حداکثر تا 100 کلمه، بدون احتساب حروف «و، از، که، به، را و...» به دبیرخانه جشنواره و یا آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود.
وی تصریح کرد: داستان‌های ارسالی نباید پیش‌تر در کتاب، مجله و رسانه‌ مکتوبی منتشر شده باشدو همچنین آثاری که در جشنواره‌های دیگر برگزیده شده، بررسی نخواهد شد و هر شخصی حداکثر با سه اثر می‌تواند در جشنواره شرکت کند.
رییس مرکز ادبی قلمستان ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ابتدا باید فرم ثبت‌نام در جشنواره را در تارنمای جشنواره تکمیل کنند و فایل متنی خود را به نشانی رایانامه دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رضایی گفت: اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و یک سکه‌ تمام بهار آزادی به نفر اول و اهدای لوح سپاس و نیم سکه بهار آزادی به رتبه های دوم تا پنجم و اهدای لوح سپاس و ربع سکه‌ بهار آزادی به رتبه های ششم تا دهم از جمله جوایز این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: آخرین زمان دریافت آثار به جشنواره تا ششم تیرماه و مراسم اختتامیه 24 تیرماه خواهد بود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32602014 تماس گرفته و یا به محل مرکز ادبی قلمستان واقع در خیابان 22 بهمن، خیابان علامه امینی، باغ غدیر مراجعه کنند.

بازدید: 990





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.