SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3156
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

سومین جشنواره ملی داستان کودک انگشت جادویی (عصای سفید جادویی)

انجمن داستان کودک و نوجوان انگشت جادویی شیراز به مناسبت دوازدهمین سالروز تشکیل خود سومین دوره ی جشنواره ی سراسری انگشت جادویی را برگزار می کند.

بخش‌های جشنواره:
- داستان کوتاه کودک

گروه سنی شرکت‌کنندگان:
- بزرگسال (شامل نویسندگان 18 سال به بالا)
- کودک و نوجوان (نویسندگان 18- 12 سال)
- انجمن انگشت جادویی بخش ویژه ای جهت آثار نابینایان در نظر گرفته است (نابینایان عزیز هم می توانند به کمک خانواده یا دوستان خود ، در دو گروه سنی فوق آثار خود را به صورت ورد برای ما ارسال کنند . )آثار نابینایان عزیز در بخشی جدا داوری می¬شود و برگزیده ی این بخش به همراه برگزیدگان دیگر در اختتامیه¬ی جشنواره معرفی خواهد شد.

مقررات شرکت در جشنواره:
- دعوتید بازهم به سرزمین قصه ها، به دوازدهمین تولد انگشت جادویی ، اینبار یک خیابان منتظر ورود شماست، مهم نیست کوچک یا بزرگ باشید، همینکه بتوانید داستان بنویسید، دعوتید به این خیابان جادویی ، خیابان جادویی اش از ما ، ماجراهایش از شما، انگشتهایتان را جادویی کنید ، این یک جشن باشکوه برای روشن دلان است ، برای تمام بچه هایی که به جای چشمهایشان انگشتانشان جادو میکند و دنیا را بالمس انگشتانشان کشف میکنند ، خودتان را به جای آنها بگذارید و در یک خیابان عصای سفیدجادویی تان را تکان دهید و یک داستان جادویی خلق کنید ، فرقی نمیکند آن خیابان در کدام شهر ایران باشد ، ما از شما میخواهیم در یک خیابان زیبا در شهرتان چشمتان را ببندید و اتفاقات عجیب و غریبی که ذهن تان خلق میکند و فکر میکنید در آن خیابان اگر اتفاق بیافتد جالب است برایمان بفرستید . این جشنواره به افتخار تمام بچه های روشندل ایران برگزار می شود . و نابینایان عزیز هم میتوانند داستانهای خود را برای بخش ویژه ی جشنواره ی ما ارسال کنند.
- متون باید در قالب فایل word و فونت 12 Nazanin ارسال شود.
- دبیرخانه جشنواره، از دریافت آثار ارسال‌شده بعد از موعد مقرر معذور است.
- هر شرکت‌کننده می‌بایست مشخصات کامل خود، سن، تحصیلات، نشانی و شماره تماس را ضمیمه اثر نماید. (درج تاریخ تولد شرکت‌کننده الزامی است.) دوستان نابینا حتما در مشخصات خود روشندل بودنشان را قید کنند .
- داستان‌ها باید در قالب داستان کوتاه و حداکثر پنج صفحه باشد. آثار بیشتر از پنج صفحه بررسی نمی شود .

گاه‌شمار جشنواره:
- زمان ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 23مهرماه 95 (روز جهانی نابینایان (عصای سفید) ) است.

شماره تماس دبیرخانه جشنواره : 09171151542

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

وبلاگ جشنواره: www.angoshtejadooyee95.blogfa.com

بازدید: 2127





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.