SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 28664              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 25 آبان 97 Fri 16 November 18
تاریخ پایان : جمعه 25 آبان 97 Fri 16 November 18
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو، ویژه واجدین شرایط
برگزارکننده : مرکز مشاوره و هدایت شغلی و کسب و کار، مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر،
اطلاعات تماس : 44699628 - 44699617 - maherkarafarin@gmail.com 021
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( www.maherkarafarin.blogfa.com )

 کارآفرینان فردا

زمان برگزاری استارتاپ دانش آموزی و دانشجویی کارآفرینان فردا ؛تهران - در محل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران - در تاریخ 25 آبان ماه 97 میباشد .

مرکز مشاوره و هدایت شغلی و کسب و کار شهرداری منطقه 21 تهران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با رویکرد آموزش و ترویج روحیه کارآفرینی و فرهنگ کسب و کار در بین دانش آموزان و دانشجویان به عنوان کارآفرینان فردای میهن اسلامی، ایجاد بستری مناسب جهت شکوفایی کسب و کارهای خلاق و نوآورانه و کمک به تأثیرگذاری و ایفای نقش این قشر از جامعه بر فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی، نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزی و دانشجویی را با موضوعات گردشگری شهری، فن آوری اطلاعات، انرژی های نو، محیط زیست، حمل و نقل، ترافیک، فضای سبز و کشاورزی شهری، زیباسازی شهری و موضوع آزاد با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تهران ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 21، موسسه فرهنگی هنری کهن رواق فاطر و موسسه ماهر کارآفرین پایدار برگزار می نماید.

رویداد کارآفرینی دانش آموزی و دانشجویی با الگوبرداری از استارتاپ ویکند برای دانش آموزان دختر و پسر در مقطع دبیرستان ( پایه 7 تا 12) و دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا طراحی شده است.

در این رویداد نوآورانه و استارتاپی، دانش آموزان و دانشجویان در قالب گروه های 3 تا 5 نفره با راهنمایی مربیان مجرّب حوزه کارآفرینی و کسب و کار، از نزدیک با مفاهیمی همچون ایده، خلاقیت و نوآوری، کار گروهی و تیمی، بازاریابی و فروش و مهارت ها و فنون کسب و کار و کارآفرینی آشنا می شوند.

در این رویداد چه می گذرد؟

رویداد با پذیرش شرکت کنندگان و مراسم افتتاحیه آغاز می شود. سپس نکاتی درباره ارائه ایده مطرح می شود و دانش آموزان و دانشجویانی که دارای ایده هستند هر کدام 5 دقیقه فرصت دارند تا ایده خود را در جمع بگویند.

پس از ارائه، صاحبان ایده ها به سالن تبلیغات رفته و 15 دقیقه فرصت دارند تا ایده خود را در برابر همه شرکت کنندگان تبلیغ کنند. پس از تبلیغات، رای گیری انجام و هر شرکت کننده می تواند حداکثر به ۳ ایده رأی دهد.

افرادی که ایده ای ندارند می توانند در تیمی باشند که به ایده اش علاقه مند هستند.

پس از رای گیری و شمارش آرا، ایده های منتخب اعلام شده و همه شرکت کنندگان موظف اند تیم سازی کنند. تیم ها از حداقل 3 و حداکثر 5 نفر تشکیل شده اند که دارای تخصص های مختلفی هستند.

در این بین افرادی به عنوان مربی که در زمینه‌های مختلف دارای تخصص هستند و یا سابقه ایجاد استارت‌آپ را دارند گروه‌ها را در راستای اجرایی کردن ایده‌هایشان راهنمایی و کمک می‌کنند.

اولین کارگاه رویداد «آشنایی با بوم مدل کسب و کار » ،کارگاه دوم کار گروهی و تیمی وکارگاه سوم آن بازاریابی و فروش است.پس از برگزاری کارگاه ها، گروه‌ها دور هم جمع شده و آخرین تلاش‌ها را در راستای تولید نمونه اولیه محصول شان انجام می‌دهند و آماده ارائه آن در حضور داوران می‌شوند.

ارائه در برابر داوران و سرمایه گذارانی صورت می گیرد که برای شنیدن ایده های دانش آموزان و دانشجویان در رویداد حضور یافته اند.

پس از ارائه های نهایی، داوران نتایج را اعلام می کنند و مراسم تقدیر از برترین ها برگزار می شود.

سوالات متداول در خصوص رویداد کارآفرینی :

این سوالات به شما کمک خواهد کرد که اطلاعات بیشتری در مورد نحوه برگزاری رویداد کارآفرینی و شرکت در آن به دست آورید.

چگونه خودم را برای این برنامه آماده کنم؟

سعی کنید که در مورد شرکت­های استارت­آپ،موفقیت­ ها وشکست­ هایشان تحقیق کنید. اگر ایده ­ای را می خواهید مطرح کنید مطمئن شوید که تحقیق­ لازم و کافی را در مورد ایده ­تان انجام داده اید و بازار را تا حد امکان می­ شناسید. زمان ارائه­ ایده 5 دقيقه است . برای جذابیت هرچه بیشترپیشنهاد می ­کنیم که در روزهای قبل از برنامه خیلی روی ارائه دادن ایده تمرین کنید. درضمن استراحت کافی قبل ازبرنامه داشته باشيد.

چه کارکنم که ایده­ ام دزدیده نشود؟

توصیه می­ کنیم که شما این رویداد رامکانی برای تبادل ایده ­هایتان و آشناشدن با ایده ­های دیگران ببینید. شایدایده­ ای رابشنویدکه مکمل ایده ­شماباشد؛شایدایده ­شمابارهادرمرحله ­اجرا تغییرکند. مادراستارت­آپ یاد می­ گیریم که عامل موفقیت استارتاپ­ ها ایده­­ هايشان نیست بلکه نحوه اجرا
و اعضای تیم هستندکه باعث موفقیت و یا شکست یک پروژه می ­شوند.

آیا حتما باید ایده داشته باشم؟

شما می­توانید درصورتیکه ایده ­ای هم ندارید در برنامه شرکت کنید و یکی از نقش ­های طراحی،فنی، کسب و کار و ... در يکی از تیمها را به خود اختصاص دهيد.

زمان : پنج شنبه 24 آبان 1397 از ساعت 8 تا 20

مکان: سالن اجتماعات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران

آخرین مهلت ثبت نام : 19 آبان 1397

ثبت نام:

هزینه شرکت در رویداد کارآفرینی دانش آموزی 50 هزار تومان می باشد که بایستی حداکثر تا تاریخ 19 آبان 97 به شماره کارت 6104337746498896 بانک ملت به نام رضا سعیدی مدیر عامل موسسه ماهر کارآفرین واریز و تصویر فیش واریزی از طریق تلگرام یا سروش به 09902194187 ارسال گردد . ( ارائه اصل رسید یا فیش واریزی در آغاز رویداد الزامی است . )

الف- ثبت نام گروهی ( 4 نفر و بیشتر ) 20% تخفیف

ب- ثبت نام گروهی ( حداقل 3 نفر ) 10% تخفیف

ج- ثبت نام تا پایان شهریور97 10% تخفیف

توضیحات :

۱-به علت محدودیت در پذیرش ، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام نموده اند .

2- علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 تا 17 به نشانی تهرانسر، بلوار شاهد، خیابان نفت جنوبی، خیابان 40، بوستان سپید، مرکز مشاوره و هدایت شغلی و کسب و کار شهرداری منطقه 21 مراجعه یا با شماره تلفن های 44699628 ، 44699617 و 09902194187 تماس حاصل نمایند .

3- هزینه ثبت نام بابت برگزاری کارگاههای آموزشی، ناهار، پذیرایی میان وعده، حق الزحمه مربیان و داوران و ... می باشد

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.